Let us keep our support for our security forces..!


Krisis pencerobohan di Sabah sekarang masih lagi berjalan..sejak terjadinya insiden tembakan yang bermula pada 1 Mac..kini sudah kira-kira 18 hari OP Daulat diteruskan..

Sejak terkorbannya 8 anggota dan pegawai polis dan 2 anggota tentera, sehingga kini kita bersyukur kerana tiada pasukan keselamatan kita yang terkorban. Namun masih belum terlambat untuk kita tunjukkan sokongan kita kepada pasukan keselamatan negara kita yang masih lagi berjaga di perbatasan sini Sabah.

Jadi kepada blogger-blogger, jom kita berikan sokongan kita kepada para pejuang negara..! Jangan pernah berhenti mendoakan keselamatan mereka agar mereka selamat kembali ke pangkuan keluarga masing-masing...



Untuk support??Senang seja.. follow blog saya...copy dan paste-kan html entri ini ke entri buatan anda masing-masing untuk menunjukkan anda sokong pasukan keselamatan kita  ...jangan lupa anda tinggalkan jejak anda di ruang komen supaya saya boleh kunjung ke blog anda..!! paling penting..sharekan entri anda ke mana-mana group di facebook anda..!


***Tiada habuan atau hadiah diberikan..cuma keamanan negara dan keselamatan para pejuang yang kita inginkan..***




Attuuukkooii..! panat boh gia menaip entri ni..:-)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT OF LITTLE RAINBOW STORY 2010 - 2014