Selamat Tahun Baru 2013


Rasanya belum terlambat lagi bah kan saya mau mengucapkankan selamat tahun baru 2013 terutamanya kepada family saya, orang yang paling special dalam hidup saya iaitu Frederick dan familynya..kawan-kawan saya..saudara saya dan kepada yang mengenali diri saya..

haaaaa..speaking of tahun baru...hehe belum crite lagi sudah saya ketawa ba..hahaha

Actually..tahun baru kali ni saya sambut dengan my dear Frederick...hehe sa pergi k.k on 27hb.12 dengan kazen sa and aunty sa...heee ba tekan sini kalo mau tau story-storynya lebih lanjut..hehehe

apa2 pun..salam tahun baru 2013...semoga tahun ini menjadi lebih baik berbanding tahun-tahun lepas..dan semoga rezeki saya datang melimpah-limpah..hehe..amen....









Attuuukkooii..! panat boh gia menaip entri ni..:-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT OF LITTLE RAINBOW STORY 2010 - 2014